Botki,Półbuty,Męskie sandały i klapki,kapcie
Strona główna >  Koszt dostawy

Koszt dostawy

Informacje wysyłki
Zapraszamy wszystkich do naszego sklepu internetowego na zakupy. Możesz cieszyć się najlepszą obsługę i rozsądną cenę tutaj.

Oferujemy 3 wysyłka sposób: EMS, DHL i UPS.

Staramy się oferować naszym klientom najbardziej efektywne usługi przewozowe możliwe!

Poniżej znajdują się trzy Dokładne czynności procesowej krokiem Whatthekicks Sztabu trwa podczas przetwarzania zamówienia.

Przetwarzanie - Płatność Approved - Wysyłający

Przetwarzanie - Po dokonaniu płatności za pomocą karty kredytowej, zamówienie jest umieszczony w trakcie Status. Ktoś z Whatthekicks zweryfikuje swoje zamówienie i sprawdzić, czy dane karty kredytowej jest ważny i że wysyłka adres, który podałeś jest zgodny z adresem, że oświadczenia karty kredytowej są wysyłane do. Gdy zamówienie zostało zweryfikowane przez kogoś na Whatthekicks zamówienie zostanie podniesiony do następnego stanu i przygotować paczkę do wysyłki.

Płatność Approved - Mamy przetwarzane i wysłał je do magazynu do wysyłki. Następnie magazynu odpowiada na nas z informacją śledzenia i po ich otrzymaniu, że będziemy aktualizować status zamówienia na "Wysłane".

Wysyłający - W tym momencie zamówienie zostało wysłane i zostałeś dostarczany z numerem śledzenia.

Inne możliwe stany: Anulowane - Jeśli stan zamówienia "anulowane" to dlatego, że nie byliśmy w stanie zweryfikować swoją zapłatę. Albo już złożyła wniosek o anulowanie wcześniejszej przesyłki. Akceptujemy anulowanie zlecenia ciągu otrzymywać twój zapłatę 24 godzin. Inni, klient jest odpowiedzialny za wszystko.

Refunded- Jeśli zamówienie jest niedostępne lub nie jesteśmy w stanie wypełnić go z jakiegokolwiek powodu, będziemy aktualizować status swojego zamówienia na niedostepny i wydać pełny zwrot pieniędzy.


Śledzenie zamówienia

Wyślemy Ci link do śledzenia z numerem przesyłki za pośrednictwem poczty elektronicznej, gdy zamówienie zostało wysłane.

Jeśli zamówienie pojawia się późno, należy wziąć pod uwagę następujące elementy:
1) Dostawa odbywa się tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
2) Istnieją pewne święta, że przewoźnicy nie odbioru lub dostarczenia.
3) może potrwać 24 godziny przed śledzenia informacji na stronie internetowej pojawia.
4) Ponadto, zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania pomocy.

Uwaga: adresy APO / FPO nie są akceptowane.


Czas dostawy

To trwa zwykle od 1 do 3 dni roboczych przetwarzać i wysłać swoje zamówienie. Twój produkt (ów) zajmie około 5-15business dzień przyjazd po zamówienie zostało wysłane. Zamówienia może być opóźnione z powodu złej pogody, nieprawidłowych informacji adresowej lub dostępności produktu.
Wróć
Prawo autorskie © 2016 www.serwis-ab.com.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.